update. Al weer even thuis - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu update. Al weer even thuis - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu

update. Al weer even thuis

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Maurice

19 Juli 2009 | Nederland, Zeddam

Hallo ALlemaal.

Ik hoor steeds dat jullie de verhalen missen. Dat is wel leuk om te horen. Maar zo nu en dan komt er nog wel een update. Een verrassing in je mailbox dus.

We zijn nu al weer even thuis en het gaat goed. De eerste periode moest ze heel erg wennen hier. De rondjes door zeddam duurde wat langer dan normaal. Iedereen wilde haar bewonderen. We kwamen er dus wel achter dat het heel erg geleefd heeft in zeddam in de periode dat we in china zaten. Iedereen had al foto`s gezien. Was het niet van de site dan was het wel door de trotse opa`s en oma`s die alles uitgeprint hadden en in een foto mapje bij zich droegen. Nog geen week thuis en dan al een verjaardag. Larissa werd 26 juni 1 jaar. Het was heel mooi weer dus lekker buiten in de tuin. Taartje erbij. Uiteraaad een nijntje taart. Larissa heeft er heerlijk van zitten smullen. Met het hele gezichtje in de taart. Ja een stukje dan he.. Ook al aardig verwent. We hebben het niet uitgebreid geviert omdat ze te kort hier was. Volgend jaar lukt dat beter. Ook heeft ze al haar eerste kermis geviert. Dansen in de tent. Ballen gooien met Joost en daardoor hele mooie prijsjes heeft gewonnen. Dank je joost. Larissa is dol op muziek dus ze vond het helemaal geweldig in de tent. Ze werd er ook moe van en viel gewoon in slaap. Larissa is een vrolijk meisje en kan lekker zitten spelen in de box. In het begin moest ze liggen maar nu kan ze dus zitten en vind het dus zelf ook geweldig. Ze begint zich nu ook op te trekken nog ff en dan mogen we achter haar aan vangen hahha.. Ze doet het goed hier. Volgende week gaan we op vakantie. Twee weekjes op een camping in nederland. Heerlijk genieten. Lekker veel spelen. Dus Larissa zal er wel genieten denken we. We zullen dan proberen om een keer een berichtje hier te plaatsen.

groejtes Ons drietjes

• 19 Juli 2009 - 18:26

George En Liesbeth:

We wensen jullie een fijne vakantie toe.
    Geniet ervan.

groetjes George en Liesbeth

• 19 Juli 2009 - 19:16

Anita:

zo wat een leuke foto's ze heeft het echt naar haar zin heel erg leuk .
    En voor straks een hele fijne vakantie geniet ervan.
    Dikke kus voor larissa

• 19 Juli 2009 - 20:05

Hanny En Ina:

wat leuk om nog eens wat van jullie te horen, en mooi dat het zo goed gaat. we wensen jullie een fijne vakantie toe met veel mooi weer. groetjes van ons allen

• 21 Juli 2009 - 07:59

Sabine En De Kids:

lieve schatten ,
    wij wensen jullie een hele fijne vakantie en hopelijk wordt het mooi weer ,kunnen jullie lekker zwemmen met Larissa in het gele zwembandje en de gele eend erbij ......grapje .
    geniet er lekker van .
    leuke foto"s en ik zie dat het stoeltje ook geslaagd is .
    dikke knuffels uit LOIL.

• 23 Juli 2009 - 10:16

Jacqueline:

hallo luitjes.we spreken gauw een keer wat af.voor nu een fijne vacantie en ik neem gauw kontact met je op.groetjes geert en jacqueline xxx

• 26 Juli 2009 - 08:40

Anneke Frans:

Ze ziet er inderdaad heel blij uit, terwijl het toch een hele verandering is.
    Op vakantie kunnen jullie lekker van elkaar genieten. Veel plezier.
    Groetjes van Anneke