Doopfeest en 1 jaar in ons midden - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu Doopfeest en 1 jaar in ons midden - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu

Doopfeest en 1 jaar in ons midden

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Maurice

07 Juni 2010 | Nederland, Zeddam

Het is vandaag 1 jaar geleden dat we Larissa in onze handen kregen. De tijd is voorbij gevlogen.

Gisteren is Larissa gedoopt. We moesten om half 1 in de kerk zijn. Larissa zat op een stoeltje voor ons op het altaar. Ze was aan het zwaaien naar opa en oma. Toen de pastoor te dichtbij kwam vloog ze van het stoeltje af bij mama op schoot. De kinderen die in de kerk waren mochten zelf het doopfont vullen met water. Dat was wel heel leuk. Toen dus water over de bol. Dat ging toch wel goed. Hadden we namelijk niet verwacht. Toen moest er nog een kruisje op het voorhoofd met zalf. Maar dat liet ze dus niet toe. De pastoor zei. Mama mag het wel even doen. Dus heb ik haar een kruisje gegeven en dat ging wel goed. Peetoom mocht de kaars aansteken. En alle kinderen kregen een waxinelichtje om bij het doopfont neer te zetten. Na afloop alle kids een snoepje gegeven en op naar Beekman voor een feestje. Het was mooi weer dus konden we daar lekker buiten zitten en de kinderen lekker spelen. Larissa is goed verwend door iedereen. We hadden lekker soep en broodjes en drinken genoeg. Om 17 uur was het afgelopen. Pascal, Wendy, Wen-yue en Si-Yu hadden bij ons geslapen dus die moesten dus spullen nog ophalen bij ons. Nog ff een bakkie koffie gedronken voor ze helemaal terug naar Zeeland gingen. Het was een geweldig dag. Dat wilde we nog even met iedereen delen. Over een paar weken is Larissa jarig en bouwen we nog een keer een feestje.

Liefs Maurice, Bianca en Larissa

• 07 Juni 2010 - 20:20

Wendy:

Hiep hiep hoera

alweer 1 jaar samen geweldig gevoel he. geniet van jullie gezinnetje en tot gauw

Groetjes Wendy,Pascal,Wen-Yue en Si-Yu

• 08 Juni 2010 - 08:50

Kim:

1 jaar alweer bij jullie, wat gaat de tijd toch snel he..!!

• 09 Juni 2010 - 20:26

Liesbeth En George:

Hallo Bianca-Maurice-Larissa,

Al weer een jaar voorbij,dat gaat snel.
    Dopen is bijzonder in een kind haar leven.
    We hopen dat er nog meer bijzonderheden in Larissa haar leven komen,
    we weten het bijna zeker.
    groetjes

• 18 Oktober 2010 - 19:25

Wilma:

Mooi hoor,verslag en foto's!
    Liefs Wilma.
    ook al zo'n trotse Mama.