3 maanden bij ons - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu 3 maanden bij ons - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu

3 maanden bij ons

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Maurice

08 September 2009 | Nederland, Zeddam

Hallo allemaal

Hier weer een berichtje over Larissa.Ze is al weer 3 maanden bij ons. De vakantie is heel goed verlopen. Ze heeft het wel naar haar zin gehad. Ze heeft heerlijk zitten spelen op het kleed. En dansen met puck en polly. Het was ook lekker warm dus ook nog even zwemmen in het zwembad van de camping maar die was wel koud dus lang konden we het niet volhouden. We hadden zelf ook een badje meegenomen dus daar warm water in en klaar. Ze heeft lekker in het badje gezeten met het buurmeisje op de camping. Op de camping wilde ik graag staan en aan de hand meelopen. Ging nog niet zo heel goed. Maar toen we thuis kwamen heeft ze in alles de turbo aan gezet geloof ik. Ze trekt zichzelf nu op en loopt langs de tafel en aan de hand. Ze kruipt op een hele rare manier door de hele kamer heen. De kinderarts was heel tevreden en we hoeven dus ook niet meer terug te komen. We moet ze nog alle inentingen hebben want uit het bloed onderzoek is gebleken dat ze die dus niet in china heeft gehad. Dus daar zijn we ook mee begonnen. Best zielig hoor hahah.. We hadden op 16 aug ons aankomst feestje gehouden voor familie en vrienden. Larissa is goed verwend door iedereen. Hele mooie cadeautjes, kleertjes, geld en bonnen gehad. We hebben iedereen een chinees zijden zakje geven met snoepjes erin. (Bedankt Pascal en Wendy voor het halen van die snoepjes.) En voor de kids eetstokjes in een chineeszakje met ook snoepjes eraan. Nu volgens mij vond iedereen het wel heel leuk. Verder zijn er thuis nog wat mensen op bezoek geweest en zullen er nog wel meer komen. Ze vind het heel leuk. Eten en drinken gaat heel goed. Ze lust alles en als ze niet meer hoeft dan laat ze dat duidelijk merken. Het slapen gaat wat minder. Ze is bang om alleen gelaten te worden. Dus hopen dat het allemaal snel beter gaat. We hebben inmiddels ook een aankomst feestje van Si-Yu gehad en binnenkort het aankomst feestje van Gaya. Dat gaat ook gezellig worden. We gaan dan ook een nachtje of misschien wel 2 nachtjes logeren bij Pacal, Wendy, Wen-Yue en Si-Yu. Dus dat wordt zeker gezellig. Voor nu weten jullie weer even hoe het met haar gaat. We hebben niets te klagen en zijn super trots op onze mooie dochter.

groetjes Maurice en Bianca

Knuffel van Larissa

• 09 September 2009 - 20:29

Hanny En Ina:

Wat ontzettend leuk om te lezen dat het allemaal zo goed gaat, en och dat slapen komt ook vast goed. En wat een leuke foto's vooral die van gekke bekken. Het is echt een plaatje om te zien. Groetjes van ons en misschien tot een volgende keer

• 11 September 2009 - 21:30

Anita:

wat leuk om te zien dat ze het zo naar de zin heeft geweldig gewoon.
    Hele leuke foto's.
    Groetjes anita

• 16 Februari 2010 - 13:42

Joëlle Van Gent:

ik zit me op school te vervelen, mijn eigen naam te googlen en kreeg ik deze foto :D haha