we zijn weer thuis - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu we zijn weer thuis - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu

we zijn weer thuis

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Maurice

23 Juni 2009 | Nederland, Zeddam

Hallo Allemaal

Hier weer een berichtje van ons. Het heeft even geduurd maar goed.

Zaterdag hebben we rustig kunnen ontbijten en om 10 uur moesten de koffers buiten de kamer staan. Even daarna zijn we naar beneden gegaan en hebben we ons uitgecheckt. Lekker naar huis. Om 11 uur konden we met de bus naar het vliegveld. Daat gelijk inchecken en koffers afgeven en op door de douane. Nou dat viel niet mee. Larissa moest uit de buggy. Dan door de poortjes en jawel. Ik piepte weer. Je moet dan op een plateau gaan staan en wordt je gecontroleerd met z`n ding wat ze langs je lichaam strijken. Ik gelijk mijn insuline pomp ermaar weer uitgehaald want dat willen ze toch als eerste zien. Maar alles was goed. Larissa weer in de buggy en alles weer op de plaats. We stonden te wachten op Pascal en Wendy. Die hadden zo veel spul maar komt ook omdat ze met z`n viertjes waren. Maurice wilde helpen. Pascal was boos. De buggy van hun hebben ze van de douane dus niet goed ingeklapt en was dus helemaal doormidden gebroken. We hebben er wat van gezegt en ze zouden iets regelen. Nou erger kon dus niet. Kwamen ze na een kwartier aan met een rol plakband. Nou we zijn dus weggelopen en hebben de buggy daar op de grond laten liggen. Is maar goed dat ze dus een draagzak hadden. We hebben nog wat gegeten op het vliegveld en daarna konden we al snel het vliegtuig in. Larissa wilde niet zo graag gaan slapen en bleef dus vechten om wakker te blijven. Ja de laatst 5 minuten toen we gingen landen viel ze in slaap haha.. Heb haar een mooi chinees jurkje aangetrokken en dat het snel het vliegtuig uit. Weer paspoorten laten zien en dan naar de gate om de bagage te halen. Daar achter een glazen want stonden een heleboel mensen. En jawel voor ons stonden er ook wat. Zelfs meer dan we verwacht hadden. De koffers kwamen niet zo snel en dan nog op zoek naar de buggy om zo snel mogelijk naar de familie en vrienden te gaan. Wat een aankomst. Bedankt Pa en Ma Hoogland en Keurntjes. Ramon en Natalie, Oma, Ingrid en Rene, stijn en Esmee, Ome Wim en tante Mieke, Ome Jan en tante Annie, Camiel en Simone en Noor en Eva Ron en NIcol.. Het was heel bijzonder. Met het busje naar huis. Ideaal was dat. Stoeltje voor Larissa was erin gezet en ze viel dan ook lekker in slaap. Thuis aangekomen kwamen er een aantal kinderen aan want er was een feestje in de buurt. We hoorde allemaal oh en ahs. Buren kwamen naar buiten en de tuin was mooi versiert. We hadden dus een mooie vliegtuig met landingsbaan in de tuin en een bord van de familie met welkom in de familie Larissa. Echt zo geweldig. We hebben nog met mijn ouders en schoonouders en Ramon en Natalie (peetoom en peettante) hier wat gedronken. Daarna lekker naar bed. Wat een heerlijk bed hebben we toch. We waren ook zo vertrokken.

De afgelopen dagen waren best nog vermoeiend. Vele indrukken en vele reacties van mensen. Larissa doet het hier in nederland heel goed en heeft het ook naar haar zin. Ze kon niet zitten en dat heeft ze inmiddels al goed geleerd. Dus we zijn al goed bezig haha..

We zullen niet elke dag wat op de site meer zetten maar we blijven af en toe nog wel een update doen over hoe het allemaal gaat.

Iedereen bedankt voor al die mooie berichtjes. Het heeft ons goed gedaan.

Veel liefs Maurice en Bianca

Dikke knuffel van Larissa

• 24 Juni 2009 - 04:40

Grietje:

Fantastisch..wat een welkom..geniet nog even na..en dan maar in het ritme van alledag met jullie meiske..

Liefs Grietje

• 25 Juni 2009 - 21:02

Jacqueline:

hallo luitjes.fijn dat jullie weer thuis zijn.vond het erg leuk om het te volgen allemaal.we komen gauw een keer op visite.om de kleine te bewonderen.liefs geert en jacq xxx