waar blijft de tijd - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu waar blijft de tijd - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu

waar blijft de tijd

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Maurice

11 April 2011 | Nederland, Zeddam

Het is al weer een enige tijd geleden dat we iets gepost hebben. Dacht laat ik maar eens kijken of het me nog lukt. Waar blijft de tijd. Het gaat zo snel. ZO sta je me Larissa na een jaren lange adoptie procedure op schiphol en zo zit ze al weer op de peuterspeelzaal. In het begin vond ze het niet zo leuk op school. Ze had heel veel bevesteging nodig of mama haar wel weer op kwam halen. Maar dat gaat nu super goed. Ze heeft al leuke dingen gemaakt. Maar kan altijd meer op de deur geplakt worden. ZZe gaat het nu ook heel leuk vinden. Ze doet hier thuis met de poppen hetzelfde als dat ze op school doet dus zo kom je er wel achter haha. Alle poppen in een kring en zingen maar. Geweldig.

Nu zijn we druk bezig met zindelijk worden. Is nog niet zo makkelijk. De luier is wel heel makkelijk. Maar potje staat in de kamer dus langzaam komen we er wel. En ze weet dat als ze niet meer in de luier plast ze een kadootje uit mag zoeken. Hopen dat het helpt. Scheelt wel hoor.

Leuke dingen:

Liedje van hoedje van; Een twee dlie vier hoedje van hoedje van. Een , twee dlie vier hoedje van papier. Als het hoedje niet te pas zet hem in de glaze pas.. Geweldig toch..

Larissa wil naar blemen = beneden

smarties waren samiet

liedje kan je opzoeken op youtup = youtube

Natalie en Quinty en wij zijn in okt vorig jaar naar K3 geweest. Alleen hadden we de middag voorstelling en dat was niet handig. Larissa sliep nog tussen de middag en jawel ze viel dus ook tijdens het optreden in slaap. Mama heeft er wel van genoten hoor. We gaan gewoon nog een keer haha.

Larissa heeft ook een nieuwe kamer. Lekker meisjes rose. Echt geweldig geworden. Het slapen gaat nu ook goed. Ze slaapt niet meer tussen papa en mama in. Heeft even geduurt en we hebben op haar kamer geslapen tot ze zelf zei dat ze wel alleen kon en nu gaat het goed. Slaapt over het algemeen ook de hele nacht door tot ongeveer 7 uur dus heerlijk. Douchen vind ze nog niet zo leuk en vooral haren wassen niet maar daar zijn we nu ook druk mee bezig en gisteren ging het al redelijk goed. Dus langzaam zal dat ook de goede kant op gaan.

Larissa is een snelle leerling en doet het voortreffelijk. Ze onthoud alles en hoort en ziet ook alles. Larissa is een meisje met heel heel heel veel pit. We zijn heel trots op haar dat het goed gaat.

• 12 April 2011 - 09:34

Opa Hannie,oma Ineke:

Weer `n mooi verslag,maar wij zijn blij dat wij het van dichtbij mogen meemaken,het is prachtig om onze drie kleinkinderen te zien opgroeien.we zijn supper trots op ze maar ook op de ouders.

• 12 April 2011 - 13:56

Hanny En Ina:

Een mooi verslag. En leuk om weer eens te lezen hoe het gaat. Wel fijn dat ze niet meer hoeft te huilen als je bij school weg gaat, want niets is vervelender als dat. Weet er alles van. Wij wensen jullie nog heel veel fijne jaren samen, en geniet er van. Voor je het weet is ze groot.

• 12 April 2011 - 17:32

Tante Mieke:

Leuk om weer wat te lezen en vooral de foto's zijn erg mooi. Het is al weer een poosje geleden dat we op Schiphol op jullie stonden te wachten, en als ik daar weer aan denk en alles voor me zie, begin ik zo weer te huilen, dat zal ik nooit meer vergeten GEWELDIG WAS DAT.
    Als Larissa groot is zal ze gaan beseffen dat ze heel veel geluk heeft gehad, dat ze zulke lieve ouders heeft gekregen, jullie doen het heel goed. Geniet maar lekker van Larissa, voordat je het weet is ze groot.

groetjes tante Mieke.

• 12 April 2011 - 18:50

Ron&Nicol:

Lieve Larissa,

Ook wij mochten erbij zijn op Schiphol toen je na een lange reis voor het eerst in Nederland kwam met papa en mama.
    We zijn nog steeds heel blij dat we dat mee mochten ervaren!
    Je moest wel even wennen: al die mensen die naar je keken en cadeautjes bij zich hadden, speciaal voor jou!!

Wij hebben het voorrecht om jou geregeld te zien!! We zijn superdol op je... Je bent echt een grote schat!! We zien ook hoe blij papa en mama met jou zijn.... Je had je geen betere papa en mama kunnen wensen als die je nu hebt!!

Hele dikke kus van Ron&Nicol

p.s.: doe je papa en mama ook de groeten van ons??