update - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu update - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu

update

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Maurice

23 Maart 2010 | Nederland, Zeddam

Het is al weer een tijdje geleden dat we op deze site iets te melden hadden. Er is in de tussentijd heel wat gebeurd. We zijn bij thuis komst gelijk gestart om Larissa op onze naam te krijgen. Sinds januari is Larissa dus Nederlandse en echt helemaal van ons. Nu nog een paspoort halen en alles is compleet. We moeten nog 1 keer een verslag naar china sturen en daarin het bewijs dat Larissa nederlandse is en dan zijn we helemaal klaar met onze adoptie procedure. Heerlijk is dat.

We hebben inmiddels sinterklaas en kerst gehad. Larissa is flink verwendt hoor. Ze vond de pieten wel eng hoor.. Maar wilde wel alles zien. Larissa begint nu lekker te kletsen en praat ook alles na. Dus oppassen wat je zegt. We liggen soms helemaal in een deuk. Ze kan lekker spelen maar wil het liefst lekker bij je zitten. Maar dat is niet de hele tijd de bedoeling dus moet je gewoon nee zeggen. Dan komt zze gewoon ff een knuffel halen en gaat weer verder spelen. Ze is dol op woezel en pip en we breken dan ook onze nek over de 2 grote knuffels van die hondjes. Maar goed. Opa Keurntjes heeft een mooi keukentje gemaakt dus kan ze ook heerlijk koken. Als mama in de keuken is dat doet larissa dat dus ook. Eten en drinken gaat goed. Larissa is dol op vlees, augurken. Dus we bouwen haar lepel vol. Een schepje met groente en aarndappelen en daarboven een stukje vlees en augurk en zo smult ze van haar eten. Ze is ook heel dol op kroepoek en eet dat dan ook liever dan de nasi. Dus om en om dan maar. Ja we worden vindingrijk hahah. Op 13 febrari zijn we naar het chinese nieuwjaar geweest. Het was super gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Wat een spektakel. Larissa heeft het nog over de draak als ze de foto`s voorbij ziet komen. Ik ben 23 febr aan mijn teen geopereerd en mocht 2 weken helemaal niet lopen. Larissa was heel behulpzaam. Ze pakte dingen voor me en als we de schoenen aan moesten dan kwam ze met een laars aan. Echt heel lief. Nu kan ik weer iets beter uit de voeten maar nog wil ze helpen. En dat mag ook. Ze is wel iemand met een eigen wil. Als ik het niet doe dan doe ik het ook niet. En ja gelijk heeft ze hahah. Het slapen gaat nog iets minder. We gaan vanaf donderdag proberen met een ander bedje. Het ledikant wordt verruild voor een bedje van 70 bij 150 en dan 40 cm van de grond. Van mijn tante kregen we een rekje zodat ze er toch niet uit kan vallen en hopen dat ze dan wel in haar kamertje wil slapen. Bij ons slapen is wel gezellig maar niet de bedoeling toch? Het heeft zijn tijd nodig maar gaat zeker goed komen hoor. We zijn dan ook super blij dat wij de ouders van haar zijn en genieten elke dag van ons meisje. Mama`s dondersteen en papa`s meisje. Oma`s grote meid en oma`s schatje en opa`s bliksum. Ze weet het presies. Verder is ze gek op dansen en dan op uiterraad k3. En jawel Jan Smit weet ze ook. Gek he?! Nu hopen dat het snel heel lekker warm wordt zodat ze heerlijk buiten kan spelen.

• 25 Maart 2010 - 15:33

Nicol En Ron:

Jullie hebben echt een geweldige, mooie en lieve dochter!! mogen jullie heeeel trots op zijn!! (en dat zijn jullie, dat weten wij!!)

Geniet elke seconde, elke dag van haar!!

Liefs Ron en Nicol

• 25 Maart 2010 - 17:16

Wendy:

jullie hebben een geweldige dochter en wat gaat het goed met haar.
    we vinden het erg leuk dat we elkaar regelmatig spreken en zien. we hopen tot snel zodat onze meiden lekker samen kunnen spelen.

Groetjes Pascal,Wendy,Wen-Yue en Si-Yu

• 28 Maart 2010 - 14:48

Opa En Oma:

jullie hebben een schat van een dochter,
    wij kunnen dat weten want wij passen wel een op,geniet er maar van