de muur - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu de muur - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu

de muur

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Maurice

17 Juni 2009 | Nederland, Zeddam

Vanmorgen was het weer vroeg dag. Na het ontbijt gingen we om 9 uur met de bus naar de muur. Het was nog best een stukje rijden. TOen we daar waren moesten we een stukje naar boven lopen. Ik had Larissa in de draagzak en Maurice had een zware tas. Ja als je een kindje bij je hebt moet je vanalles meenemen. En dat weegt ook wat. Boven was ik helemaal kapot en gelukkig was ik niet de enige. We gingen met de kabelbaan naar boven. Daar was dus de beroemde muur. Ik ging niet helemaal mee en ben samen met Wendy daar gebleven. Ben wel voor de foto een stukje gegaan. We hadden 2 uur en dan kon je weer naar beneden naar de bus. We kwamen langs van de souveniersstandjes. En ja het afdingen hebben we nu wel geleerd een beetje van Wendy. Lukt het niet dan laten we het haar doen. Het lukt haar meestal wel. hahaha.. Heb dus 2 jurkjes gekocht en eetstokjes in een zijde hoesje en nog een speelkleed met pandaberen. Toen met de bus naar een restaurant voor de lunche. Nou het was dus net een avondmaal. Veel te veel. Terug naar het hotel. Maurice en Pascal en Wen-Yue zijn naar het vogelsnest geweest waar van de zomer de Olymische Spelen waren. Het was bijzonder zeiden ze. Wendy en ik zijn met de kleintjes naar een andere supermarkt gegaan maar we vonden die niet zo geweldig. Het was heel veel fruit en groente en vis. DIe kan je dan aanwijzen bah . We hebben wat bij de mac gehaald en zijn niet meer weggegaan. Lekker op tijd naar het spijerbed. DIe is zo hard man. Ik verlang echt naar mijn eigen bed. Morgen gaan Wendy en Ik alleen naar de zijde markt want we willen nog wat dingen hebben. En wat we in de middag gaan doen weten we nog niet maar hoor je als we weer terug zijn. Voor nu welteruste en tot snel..

xxxons

• 17 Juni 2009 - 13:26

Nicol En Ron:

Het blijft geweldig om jullie avonturen zo van dichtbij te kunnen volgen!!

Geniet nog de laatste paar daagjes daar!! En, alvast een hele goede terugreis gewenst namens ons!!

Liefs Ron en Nicol

• 17 Juni 2009 - 13:48

Els Rutjes :

Hallo mensen.Bianca wat een mooie foto van Larissa waar ze op bed zit met de speeltjes heel te vreden zit ze daar. nog een paar dagen en dan zijn jullie weer hier in Zeddam En een fijne terug reis voor jullie groetjes

• 17 Juni 2009 - 13:49

Ulrike:

hoi hoi

ook ik wens jullie alvast een goede terug vlucht en vast een warm welkom op schiphol of thuis

• 17 Juni 2009 - 16:47

Fam. Vreman:

Hoi Maurice, Bianca en Larissa!

Leuke verhalen en prachtige foto's!!

Wat een mooi dochtertje hebben jullie nu! :)

Wij wensen jullie nog veel plezier de laatste paar dagen en alvast een goede terugreis!

Iig tot 16 augustus!

Groetjes van Joop, Mientje, Roberto, Martin en Sanne

• 17 Juni 2009 - 20:05

Heleen En Roy:

hoi bianca maurice en larissa!
    ik heb jullie al een paar keer een berichtje gestuurd maar hij komt er niet op te staan hoop nu wel..
    anders nogmaals gefeliciteerd!

erg leuk al die verhaaltjes!

hele goede terug reis alvast en we zien jullie van de week wel in de winkel jullie prinsesje ga ik dan even bewonderen.

geniet er nog een paar dagen van in china!

groetjes roy en heleen

• 18 Juni 2009 - 06:16

Sabine Driessen :

hoi lieve schatten ,
    wat is en blijft het toch leuk om jullie verhalen te volgen ....
    allemaal mooie foto"s van jullie 3-en .
    Eden is erg trots op jullie alle-3 ,de hele klas ook al !!!!!
    ze vonden het allemaal erg interressant ,wat Eden alemaal over jullie wist te vertellen en dan natuurlijk die mooie foto"s erbij ,het kon niet op hoor.
    echt geweldig .
    veel plezier nog daar en tot snel maar weer he.
    dikke knuffels uit Loil van ons alle-3...