zijdemarkt - Reisverslag uit Beijing, China van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu zijdemarkt - Reisverslag uit Beijing, China van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu

zijdemarkt

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Maurice

18 Juni 2009 | China, Beijing

vanmorgen lekker ontbeten. Een geroosterd broodje met kaas. Heerlijk hoor. Een kopje thee erbij. En bolletje brood voor Larissa. Daarna zijn Wendy, Karin en ik weer naar de zijdemarkt gegaan. We hebben echt weer veel gekocht hoor., Een stempel met de naam Larissa in het chinees. En een horloge, Een nog wat chinese jurkjes, Eetstokjes met een zijde zakje erom, een klein portomoneetje, en kleertjes. En de klapper voor 11 euro een kipling rugzak dat tevens een trolly is. Terug naar het hotel. De heren zaten lekker met de kids op de kamer. Het was heel goed gegaan. Was ern ook niet bang voor hoor. Maurice is een geboren papa.. Om 18 uur gingen we weer uiteten. Dit keer viel het helemaal tegen. Te pittig terwijl we dat niet besteld hadden., Morgen gaan we dus naar die andere terug. Ik ben stront verkouden door die airco hier. Ik heb van Karin een neusspray gekregen want had geen lucht meer. Bedankt Karin. Ik kan vannacht in elk geval slapen. Zo nog even skypen met de opa`s en oma`s. EN dan is het voor Larissa bed tijd. We zullen nog wel een gang avond hebben. Ik had van vandaag geen foto`s maar nog wel van het vogelnest van gisteren die kreeg ik er niet meer op dus zet ik ze er vandaag bij.ALs het lukt. Morgen willen we nog ff naar hemelse plein en de verboden stad teminste als het geen slecht weer is. Vandaag hing hier een smog laag. Erg vies.

• 18 Juni 2009 - 14:21

Audrey:

Leuk om al jullie belevenissen te lezen.

Wens jullie een goede terug reis. Hopelijk mag alles gewoon mee wat jullie daar gekocht hebben.

Groetjes uit Beek

• 18 Juni 2009 - 17:27

Grob:

Ik hoop dat jullie nog thuis komen met alle bagage. Er moet nog een extra vliegtuig bijkomen anders krijgen jullie alles niet eens thuis. Ik wens jullie alvast ( voor de zekerheid mocht ik of jullie niet meer mailen) een hele fijne terug vlucht. Ik bel in de loop van volgende week nog wel een keer, maar rust eerst maar lekker thuis uit
    groeten Luuk, Laura en Thijmen

• 18 Juni 2009 - 18:43

Tante Mieke:

Hoi Maurice,Bianca en Larissa,

Nog 1 dag en dan kan de lange terugreis beginnen, we wensen jullie een goede vlucht en een fijne thuiskomst! Bedankt voor alle mooie berichtjes en foto's, het was geweldig om dat mee te mogen maken.
    Tot ziens in Zeddam en we hopen jullie weer gauw te zien.

Groetjes uit de Tuinstraat.

• 18 Juni 2009 - 19:29

Hanny En Ina:

Hoi Hoi Bianca en Maurice.Bedankt voor alle leuke mailtjes en foto's. We hebben er erg van genoten, en zullen ze vast en zeker missen.We wensen jullie een hele goede terugreis en heel veel geluk met Larissa.We zullen jullie vast nog wel een keer zien.Heel veel groetjes van ons

• 19 Juni 2009 - 06:39

Carmen:

Een behouden terug reis en voor Larissa dat je je maar snel thuis mag voelen in dit kikker landje, heel veel geluk voor jullie 3tje.(natuurlijk ook de fam van jullie)

• 19 Juni 2009 - 08:52

Wendy:

Hoi Maurice,Bianca en Larissa

We willen jullie bedanken voor jullie fijne gezelschap de afgelopen twee weken en wensen jullie veel liefde,geluk en gezondheid toe met jullie 3tjes.
    We houden contact.

Dikke kus van Wendy,Pascal,Wen-Yue en Si-Yu

• 19 Juni 2009 - 12:43

Ronny En Angelica:

Hoi Maurice en Bianca,

Het is echt geweldig dat jullie op deze manier iedereen op de hoogte kunt houden. Wij hebben in elk geval van Larissa en jullie reis in China erg van genoten. Nu nog 1 dagje en dan komen jullie als gezin naar huis! We wensen jullie alvast een hele goeie terug reis.

Groetjes Ronny en Angelica

• 19 Juni 2009 - 20:33

Anita:

hoi

Zo mensen het zit er bijna op en komen jullie weer thuis.
    Volgens mij mag je wel een apart vliegtuig nemen met al die bagage.
    Dat heb je als alles daar goedkoper is dan hier.
    Jullie hebben gelijk.
    Hele goede terug reis en we horen weer van jullie
    groetjes anita