zomer paleis - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu zomer paleis - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu

zomer paleis

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Maurice

16 Juni 2009 | Nederland, Zeddam

We vertrokken vanmorgen zo tegen een uurtje of 10 richting het zomer paleis. WIj hadden de eerste taxi. EN toen begon het te regenene. De andere 2 heren zijn nog gauw naar binnen gegaan om de paraplu op te halen. WIj hebben voor 20 yuan dat is 2 euro een plu gekocht bij het zomer paleis. En ineens kwam het met bakken uit de hemel vallen. Toen het iets opklaarde zijn we naar binnen gegaan. Maar het is niet binnen maar buiten dus. We hebben een paar keer moeten schuilen. En het begon steeds donkerder de worden en het onweerde hard. Op een gegeven moment kreeg ik het zelfs koud. We zijn toen met z`n alle terug gegaan. Snel een taxi aangehouden en terug naar het hotel. Daar hebben de heren ff wat te eten gehaald bij de mac en dat op de kamer opgesmuld. Wendy en ik zijn nog ff naar de supermarkt gegaan. En daarna lekker op de kamer blijven hangen en met Larissa gespeeld. Ze heeft er van genoten. We hebben haar een potje met fruit gegeven en dat vond ze ook wel lekker. Om 18 uur met vier stellen uiteten gegaan. En jawel naar de chinees hahah.. Was wel lekker. Larissa had het niet zo naar haar zin. Ze was aab het krabben op haar arm. Ze had een uitslag. Ben bang dat het van het potje met fruit komt. Dus ff in de gaten houden. Heb er sportcreme op gedaan en nu gaat het. Nog ff op skype met de opa`s en oma`s en tante natalie en nichtje Quinty.En toen naar bed. EN wij hebben nog ff op de gang zitten kletsen en nu is het ook tijd om te slapen. Morgen gaan we naar de muur. Ben heel benieuwd. Maar voor dat verhaal moet je dan tot morgen wachten..

kusjes van ons

• 16 Juni 2009 - 15:38

Rieky Spenkelink:

Hallo Bianca, Maurice en Larissa. Via de trotste Opa van Zeddam hoorden wij jullie belevenissen en gauw op jullie site gekeken. Opa straalde van alle kanten als hij aan het vertellen is. Wat een ervaring voor jullie. Geniet er met z'n 3en maar lekker van en voor het eind van de week een hele goede vlucht. Groetjes Rieky Spenkelink

• 16 Juni 2009 - 16:06

Grietje:

Leuk die foto's ook telkens..;) Jullie doen daar erg veel indrukken op, en straks lekker naar huis met jullie meiske..