Van Nanchang naar Beijing - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu Van Nanchang naar Beijing - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu

Van Nanchang naar Beijing

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Maurice

13 Juni 2009 | Nederland, Zeddam

ZO het was ons vandaag een dagje zeg. Gisteren avond al vast wat dingen in de koffer gedaan. Vanmorgen werd larissa om half 7 wakker. Ze lag me daar aan tekijken. Heb haar lekker een flesje melk gemaakt. Maurice ging zich wassen en aankleden en kon dus daarna Larissa wassen en aankleden. Ik kon dus lekker rustig aan doen. Om 8 uur hadden we afgesproken om te gaan ontbijten. Hetzelfde als elke ochtend dus. We moesten tussen 10 uur en 10.30 uitchecken. Dat deden we al om 9.30. We waren toch klaar dus. Daarna kwam wanda en bracht ons met de bus naar het vliegveld. Daar konden we inchecken en om half 2 konden we ons vliegtuig in. Ik vond het wel eng hoor. Maar heb Larissa de fles gegeven en dat ging goed. Ze ging niet slapen. Het dalen ging minder toen begon ze heel hard te huilen. Bij de landing ging het weer. ZIelig hoor. We werden daar opgewacht door een gids en naar de bus gebracht en zo naar het hotel. Daar kregen we gelijk de kamer. Weer lekker ruim dus. We moesten om 20 uur weer verzamelen omdat we de documenten moesten kopieren en de paspoorten en nog wat dingen invullen. Stressen dus.. Maar goed. We moesten om de beurt dus vele kopieen maken. En nog wat geld betalen voor de legalisatie van de papaieren. EN daarna snel naar de Mac. Heerlijke frietjes en big mac gegeten. Zit je gelijk goed vol van. EN snel terug want het is al laat. Larissa moet slapen. Maar ze ligt nu nog wakker hoor.. Nu zitten we voor in de kamer en de staat aan. Morgen is het het hiet 32 graden zien we staan. Pfff Wat we morgen gaan doen weten we nog niet. Maar dat lees je morgen dan wel weer. Voor vandaag zijn er geen foto`s. Welterusten en tot morgen..

xxxMaurice, Bianca en Larissa

• 13 Juni 2009 - 17:02

Sabine Driessen:

wat een verhaal weer zeg ,wat jullie allemaal gedaan hebben al.
    gelukkig zitten jullie nu al iets dichter bij ......
    het gaat goed zo te lezen , met jullie zonnestraaltje.
    vol spanning wachten we af .
    tot de volgende ronde .
    dikke knuffels uit Loil.

• 13 Juni 2009 - 17:23

Els En Willie :

Geef allemaal niks als jullie hier zijn is het allemaal VOORBIJ EN ZIJN JULLIE HIER IN ZEDDAM EN DAN MAG ZE VAN ONS IN DE DRAAIMOLEN MET JOU MAMA EN PAPA Met de kermis dikke kus

• 13 Juni 2009 - 21:18

Iwan:

Hey Guys,

Wat een mooie dingen gebeuren jullie toch allemaal :-)
    En wat een mooie foto's van de kleine meid op hyves:-)
    Nou veel plezier met z'n 3tjes. En tot snel.

Groetjes,
    Iwan en gezin :-)

• 13 Juni 2009 - 21:22

Iwan:

Hey Guys,

Wat een mooie dingen gebeuren jullie toch allemaal :-)
    En wat een mooie foto's van de kleine meid op hyves:-)
    Nou veel plezier met z'n 3tjes. En tot snel.

Groetjes,
    Iwan en gezin :-)

• 14 Juni 2009 - 09:26

Albert Gunsing:

Hoi Bianca, Maurice en Larissa,
    Heb jullie reisverslag gelezen. Tsjonge het is soms wel afzien, je moet er weat voor doen zeg. Maar aan de foto's te zien is het alle moeite dubbel en dwars waard. Sprak gisteren een ape trotse opa Hannie. Nou die kan het niet afwachten om jullie met de nieuwe aanwinst te zien. Prachtmeid zeg. Ik moet zeggen dat het geluk van jullie gezichten af te lezen valt. Ik hoop dat jullie laatste weekje ook soepel verloopt en natuurlijk komen we gauw even kijken. ik neem aan dat het kraamschudden er gewoon bijhoort ook al is larissa dan bijna 1 jaar. Neem, ook als jullie weer thuis zijn de tijd om verder aan elkaar te wennen. We zien elkaar binnenkort.

Albert

• 14 Juni 2009 - 10:01

Melinda:

Heb net al jullie belevenissen gelezen, wat een achtbaan aan emoties en indrukken.En wat een prachtige meid jullie Larissa.
    Wens jullie een rustige week in Beijing, geniet van elkaar!