naar de dierentuin - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu naar de dierentuin - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu

naar de dierentuin

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Maurice

14 Juni 2009 | Nederland, Zeddam

Vanmorgen zijn we weer om 8 uur gaan ontbijten. We wilde Larissa weer in de kinderstoel zetten maar omdat ze nog niet goed kan zitten lukte het hier niet omdat er geen riempje om zat. Dus maar eten gegeven in de buggy en dat gaat ook goed. Ze vind brood lekker en ook rijstpap. Dat gaat allemaal goed. De fles gaat ook goed maar gewoon drinken wil nog niet. We blijven proberen. Naast ons hotel zit een grote supermarkt. Ideaal dus. Luiers gekocht en kleertjes uiteraard hahh.. En drinken. Daarna met Pascal en Wendy bij ons koffie gedronken. De kids lagen ff lekker te slapen. Om 13 uur zijn we met Pascal, Wendy, Wen-Yue, Si-Yu, Karin, John en Gaya, en wij naar de dierentuin gegaan. En jawel de panda`s gezien. Zo mooi. Was zeker de moeite waard. Om 18 uur zijn we met de groep uit eten en het was heerlijk. Terug naar de kamer en samen met Larissa onder de douche gegaan. Vond ze niet zo geweldig hahah Maar mama vond het wel leuk. Ze is weer lief in slaap gevallen. En we kijken dan ook regelmatig ff in haar bedje. Kan er geen genoeg van krijgen. Gek he... Vanavond hebben we met een stel op de gang gezeten en was heel gezellig. Nu is het weer tijd om te gaan slapen. Morgen weer vroeg dag. We gaan morgen naar de zijdemarkt. Dus shopennnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!! Maar dat horen jullie morgen wel weer. Hier is internet beter dus hoeven we niet te zuchten als het weer niet lukt. Trusten.

groetjes ons

• 14 Juni 2009 - 16:08

Sabine Driessen:

lieve schatten ,wat een mooie meid is het toch ,en al zoooo modern.
    super knap hoor.
    wij hebben een paar mooie (ze zijn allemaal mooi!!)foto"s uitgeprint en die wil Eden morgen meenemen naar school....jaja ze verteld het overal dat jullie in China zijn om jullie kleine meisje op te halen ...mooi toch .
    hou jullie goed en nog heel veel plezier daar ,dikke knuffels uit Loil.Eden Job Sabine

• 14 Juni 2009 - 16:35

Tante Mieke:

Hallo Maurice,Bianca en Larissa,

Yes,weer een berichtje en foto's uit China,het is fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie gezinnetje. Jullie zullen nu wel gaan aftellen, voordat je het weet is het zaterdag en zijn jullie weer in Nederland en dan snel richting Zeddam met jullie mooie dochter.
    We blijven jullie deze week natuurlijk ook nog volgen.
    Groetjes uit de Tuinstraat

• 14 Juni 2009 - 16:42

Grietje:

Zoo...erg leuk..en leuke foto's, dat je er geen genoeg van krijgt om naar haar te kijken snap ik volkomen ;)

liefss

• 14 Juni 2009 - 17:11

Kitty:

Hallo Maurice,Bianca en Larissa, wat fijn om al die mooie verhalen van jullie te lezen, ik begrijp dat jullie niet genoeg kunnen krijgen om naar een mooi slapend meisje te kijken daar krijg je ook niet genoeg van zelfs als ze ouder worden is het nog een lief gezicht. Je bent nu het weekend voorbij en het volgend weekend zijn jullie heerlijk weer in jullie eigen huis. Geniet nog lekker samen !
    Groetjes van ons allemaal

• 14 Juni 2009 - 17:31

Francel,mariette:

hoi bianca,maurice en larissa,
    leuke foto,s en de pandas zijn mooi.
    fijne dagen nog
    kan me voorstellen dat het leuk is om kleertjes te kopen.
    lekker van genieten.

groetjes van francel,mariette
    kayleigh en daisy

bedankt nog vd hele mooie kaart van larissa

• 14 Juni 2009 - 17:59

Karin Gerritsen:

Wat heerlijk dat het allemaal zo goed loopt, zo lang op moeten wachten! Nog heerlijk een paar dagen genieten in het mooie China en dan terug naar het nog mooiere Zeddam. Zal morgen deze site doorgeven aan de collega's, kunnen ze ook alvast genieten van de eerste foto's van jullie prachtige dochter. Groetjes Karin Gerritsen (Kaak)

• 14 Juni 2009 - 22:14

Ingrid Köpp:

Wat een mooie verhalen allemaal. Ik krijg er gewoon kippevel van.
    En wat een mooi meisje!!!

• 15 Juni 2009 - 11:41

Els En Willie :

Super dat het zo goed ga.En wat staat haar dat hoofddoekje pittig.En niet te veel kopen jonge dame grapje.Groetjes voor jullie drietjes

• 15 Juni 2009 - 13:07

Van Achterberg:

Hoi,

wat een mooi prinsesje! geniet er van en kom zaterdag veilig aan in nederland.

Vergeet het kind niet:p (geintje hoor)

groetjes Jessica, Henk en marion van achterberg

ps: binnekort komen we wel even de schoonheid ervan af kijken.