Laatste dagje Nanchang - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu Laatste dagje Nanchang - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu

Laatste dagje Nanchang

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Maurice

12 Juni 2009 | Nederland, Zeddam

vanmorgen lekker rustig aan gedaan.Om 8 uur ontbijten. En Larissa heeft heerlijk van het broodje gesnoept. We hebben nog een tijdje daar gezeten. Pascal en Maurice zijn met de taxi naar een porselein winkel gegaan. Waren ze gisteren al geweest maar Maurice twijfelde over een schilderij. DIe heeft hij nu toch gekocht. Ik was er wel blij mee want hij is echt heel mooi. En voor hun was het weer een belevenis in die taxi. Om 11 uur moesten we in de eetzaal zijn en moesten we nog weer wat papieren controleren. Wanda onze gids zei dat we om 11.30 mee konden om een soort perkament ding laten maken met chinese karaktes erop. Dat wilde we wel. EN was eigenlijk naast het hotel. Wanda vertaalde alles. We hebben er 2 genomen. Een met 2 panda`s erop en staat aan de rechterkant de geboorte datum en vindplaats van Larissa en aan de andere kant staat de provincie en de naam van de maker. En in het midden staat Larissa en cen si na. Op de 2de hebben we maurice Larissa en Bianca laten zetten en een chinese roos en winterbloesem. Heel mooi geworden. Daarna hebben we in de lobby wat gegeten. Om 15 uur kwam wanda met de chinese paspoorten van de kinderen. Toen wanda weg was hebben we foto`s van de kids gemaakt op een bankje. Leuk geworden hoor. En later met de hele groep maar die staan op 1 camera en die wordt nog wel doorgestuurd hoor..Maurice is daarna gaan zwemmen en ik ben op de kamer gebleven met Larissa en ze heeft heerlijk liggen spelen op het grote bed. Toen Maurice terug was hebben we de koffer al vast een beetje ingepakt. En om 19 uur uiteten. Weer naar de chinees. Maar was dit keer wel heel lekker. Het was dus een soort van rustig dagje. Morgen moeten we om 11 uur in de lobby zijn en dan vertrekken we naar het vliegveld om naar Beijing te gaan. Ik zie er heel erg tegen op. Hoe het is gegaan horen jullie in het volgende verlag.

Iedereen heel hartelijk bedankt voor de leuke en lieve berichtjes..

Groetjes van ons

• 12 Juni 2009 - 14:24

Kim:

hey hey,

morgen dus weer naar beijing :D

nog een weekje dan kunnen jullie lekker met larissa naar huis toe... het blijft leuk hoor die verhaaltjes lezen haha...

dus het chinees was vandaag lekker? hahahahaha ik vind chinees geweldig maar toch net elke dag haha...

tot snel
    xxkim

• 12 Juni 2009 - 15:09

Ron En Nicol:

Hallo Larissa,

Wij hebben al erg veel over jou gehoord. En we hebben je ook al een aantal keer op de foto gezien met papa en mama.

We kijken er enorm naar uit om je in levende lijve te ontmoeten!!!!

Dikke knuffel van Ron en Nicol

• 12 Juni 2009 - 15:22

Ulrike:

super om zo met jullie mee op reis tezijn.
    jullie gingen als echtpaar en wij hebben mee mogen lezen hoe jullie een gezin werden.
    elke dag prachtige foto's mag ook wel een meid om trots op tezijn

groetjes ulrike

• 12 Juni 2009 - 16:47

Els En Willie :

Wat een mooi popie is ze toch en wat zien jullie er gelukkig uit (zijn jullie natuurlijk ook )grapje wij zijn blij dat alles goed verloop. groetjes

• 12 Juni 2009 - 18:08

Grob:

Natuurlijk willen jullie graag naar huis, maar geniet nog maar lekker met z'n drietjes, want je komt niet elke dag in China.Ik hoop dat jullie nog een hele leuke week hebben.Wat een schatjes.
    groeten Luuk, Laura en Thijmen

• 12 Juni 2009 - 19:46

Ingrid:

leuk hoor die foto`s zo met z`n allen. En allemaal in hollandse klding, grappig. Succes onderweg naar Peking, MET eigen paspoort.
    groetjes, ingrid

• 12 Juni 2009 - 20:58

Toon En Ria:

Maurice en Bianca wat een lief kindje,geniet nog van de tijd en gauw tot ziens.

• 13 Juni 2009 - 09:35

Ronny En Angelica:

Bedankt voor het mooie kaartje !
    Super om jullie van dag tot dag te volgen en alles mee te beleven.
    Fantastische verhalen en mooie foto's van een happy family !Geniet er van en een goede reis naar Beijing. We blijven jullie volgen.
    Groetjes uit Diem

• 13 Juni 2009 - 21:40

Hanny En Ina:

Hé hallo. Fijn dat alles zo goed gaat, en dat larissa het ook zo goed doet. Wij wensen jullie een hele goede reis toe,en we kijken weer uit naar de volgende mail en foto's. Ik had de trotse opa Hanny en oma Ineke ook al gemaild dat ze een dot van een kleindochter krijgen.Heel veel plezier nog daar, geniet er van.Groetjes van ons