pff warm hier man hahah - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu pff warm hier man hahah - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu

pff warm hier man hahah

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Maurice

11 Juni 2009 | Nederland, Zeddam

Zo voor ons zit deze dag er ook weer op. Vanmorgen moesten we om 10 uur verzamelen om naar de tempel te gaan. Dus we konden uitslapen. Larissa werd om 7.20 uur wakker. Uiteraard was mama al wakker hoor hahah. Bij elke kuch is mama wakker. Raar he hahha. Ze wilde eerst gaan huilen maar toen ze me zag was het goed. Samen papa wakker gemaakt. Die slaapt gewoon door ahhahha.. Maurice gaf haar de fles en ik ging me dus wassen en aankleden. Je kent het ritueel. Ik zeg tegen maurice als jij haar nu uitkleed dan maak ik het badje klaar. Nou alles ging goed tot hij bij de luier kwam. Ze had een flinke poepbroek. Hoor ik ineens. Nee he heb ikweer.. Ik lach dus al heel vroeg in een deuk. Maar heb het voor deze keer maar even overgenomen. Verder heeft hij vandaag al wel 2 keer een luier verschoon en dat ging goed. Dus de volgende poep luier is voor hem hahah.. We zijn eerst naar de fam Bauwens gegaan want Wen-Yue was jarig. Ze werd 6 jaar. Slingers op de deur gehangen. En we hadden een mooi paar oorbelletjes gekocht. Daarna ontbijten en op naar de tempel. Het was best mooi en boven was er een show met muziek die we gezien hebben. Er waren een paar jonge meiden opgestaan zodat wij met onze kids op de arm konden gaan zitten. Toch vriendelijk. We zaten naast een ouder echtpaar. TOen we op wilde gaan staan vroegen ze in het chinees of we wilde blijven zitten zodat haar zoon ons kon filmen. Nee we verstaan geen chinees maar met gebaren kom je een eind.. je hahah. Toen weer naar benenden. Vroeg een meisje nog aan een man van onze groep of ze met hem op de foto mocht want hij was dus ook lang. Daarna weer uiteten voor een lunch pff dat is gewoon een hele maaltijd man. Ik heb heel weinig gegeten want was dus weer chinees. Terug naar de kamer en lekker met ons meisje gespeeld. Om 15 uur gingen we naar de eetzaal omdat er dan een taart kwam vanwege de verjaardag. Iedereen van de groep was er ook en was best leuk en daarna zijn wendy, pascal en kids en wij naar de winkel straat gegaan. Heb daar weer een paar leuke kleertjes gekocht. Kan het niet laten. En eten bij de Mac. Heerlijk is dat. En dat was weer het eind van de dag. Terug op de kamer op nog ff met Larissa gespeeld en toen achter de pc met haar om te showen via de webcam aan de opa`s en oma`s. Volgens ons zijn ze daar heel trots en hangen de foto`s al in de kamer..Morgen gaan we op tijd eten anders is alles al weer op. En om 11 uur moeten we het paspoort van Larissa ophalen en checken of het goed is. De rest van de dag weer vrij. Wat we allemaal gaan doen weet ik nog niet. Maar wie weet horen julie het morgen. Lukt het niet omdat internet het weer eens niet doet dan komt het volgende berichtje uit Beijing want zaterdag vliegen we daar heen en blijven daar nog een week. pff ik wil naar huis..ahahah.. voor nu welteruste en tot snel

Maurice,Bianca en Larissa

• 11 Juni 2009 - 14:29

Marja En Emiel:

Van Harte Gefeiciteerd. Wat een schat van een kind en we kijken uit naar jullie thuis komst!
    tot ziens groeten
    Marja en Emiel

• 11 Juni 2009 - 16:13

Kim:

hahahahaha leuke foto's hoor :D

zo te zien vermaken jullie prima, maar ook blij te zijn als jullie weer thuis zijn...

nou goed vermaak je nog maar ff daar, je komt immers niet elke dag in china he hahaha

groeten uit het mooie maar ontzettend regen achtig achterhoek

• 12 Juni 2009 - 09:53

MKP:

Papa Maurice, Mama Bianca en kleine Larissa,

jullie worden in de gaten gehouden vanuit het frisse en regenachtige Nederland!! 8 daagjes nog en dan zijn jullie ook weer in dit kikkerlandje. Ben benieuwd hoe het Larissa zal bevallen!!

Tot snel!!

=X=

• 12 Juni 2009 - 13:51

Carmen V Haeren:

Hoi Bianca en Maurice, super mooie foto's van jullie en Larissa, Wij wensen jullie super veel geluk en gezondheid toe.En een goede terug reis.

• 13 Juni 2009 - 08:18

Anita:

Leuke foto's van jullie en larissa.
    Nog heel veel plezier en tot gauw.