emotionele dag - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu emotionele dag - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu

emotionele dag

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Maurice

10 Juni 2009 | Nederland, Zeddam

Wehebben hier wat problemen met internet dus we kunnen niet altijd op deze site komen. Zo ook gisteren niet. Dus eerst een klein verslagje van gisteren. We hadden een vrije dag. s`Morgens ontbijten en dat is dus elke dag het zelfde want engels ontbijt hoef ik niet en ook geen soort bami en zo, Dus elke ochtend een broodje roosteren met een gebakken ei.. Kan ze al bijna niet meer zien maar ja. En een crossaintje.. En Larissa krijgt eerst op de kamer een flesje melk. En aan tafel eet ze iets van reiste pap of zo.. GIsteren zijn we om 9 uur met een busje opgehaald en naar een soort warenhuis gereden. EN jawel..Geld uitgeven dus. Een paar kleertjes gekocht maar was niet zo heel bijzonder. En toen we dat eigenlijk wel hadden gezien kwamen we iemand van onze groep tegen en die zei dat ze aan de overkant leuke schoentjes hadden. Dus op een drafje daar heen. En jawel weer geld uitgeven.. Maar het is hier niet duus dus dat is wel leuk winkelen.. Zal straks wel weer tegen vallen als we thuis zijn. Om half 1 gingen we weer terug naar het hotel. Eerst nog ff naar de kamer en later met pascal en wendy en kids in de lobby lekker gezeten en gedronken. Was erg gezellig., Daarna voor de verandering weer naar een chinees om te eten. We gingen naar dezelfde als de avond ervoor. Toen werd alles besteld door de gids maar nu moesten we het zelf doen. Nou we hebben dus vreselijk gelachen, We wilde iets van beef en chicken en pork . maar het laatste lukte niet zo. We hadden vanalles gehad en nog geen varken. Wij weer vragen naar pork.. Ze snapte er niets van. Wij lagen al in een deuk uiteraard. En ik begin ineens te knorren en toen snapte ze het.. Maar de tranen liepen over onze wangen. EN jawel we kregen varkensvlees. Ze lagen zelf ook in een deuk en iedereen in het restaurant kwam lang onze tafel lopen en lachen dus ging aardig rond daar hahah.. Terug naar de kamer en nog ff op skyp. Larissa was aan het schater lachen.. Erg leuk en dan is het tijd om te gaan slapen want morgen(vandaag dus) gaan we naar het weeshuis..

Vandaag om 7 uur naar het ontbijt want om 8 uur zouden we met de bus naar hengfeng gaan. Het zou 3 uur rijden zijn maar de heenweg was dus 4 uur.. En de wegen zijn hier niet allemaal even prettig.. We werden door elkaar geschud. TOen we eraan kwamen stond Larissa haar pleegmoeder al te zwaaien. Larissa heeft niet in het tehuis gezeten. Ze zat dus bij een oudere dame thuis. Ze pakte Larissa vast. Maar Larissa gaf geen kick. Er waren wel een paar kindjes die het wel heel moeilijk hadden. TOen konden we met haar praten. Ons engels is niet zo goed en Hans die wilde ook met haar praten om dat hun dochter ook door haar is opgevoed. DUs zijn we met z`n drietjes sprry viertjes naar binnen gegaan. We hebben verschillende dingen gevraagd. Toen pakte ze larissa weer maar weer geen kick. Ik vroeg haar terug en Larissa deed haar armen al naar mij. Dat was een fijn gevoel. En ze gaf haar ook gelijk terug. Best wel emotioneel. Hans bedankt dat je ook voor ons wilde spreken. We konden er ook rond lopen. En de waren nog best wat kindjes hoor. En lagen in bedjes. Heel indrukwekkend allemaal. In de bus naar een restaurant wat eten.. Een voledige maaltijd was het weer. Ik heb dus niet veel gegeten want kan geen rijst meer zien hahah.. daarna door naar de vindplaats van Larissa. Maurice is er heen gegaan om foto`s te maken. Ik ben in de bus blijven zitten. We stonden op staat met de bus en we hadden toch bekijks haha. TOen weer een paar uur terug en weer uit eten.. Voor de verandering weer chinees. Morgen gaan we naar een tempel hier om de hoek. EN vieren we de verjaardag van Wen-Yue. Ze wordt 6 jaar. En we hebben afgesproken om dat naar de mac te gaan.,. Lekker frietekes eten hoor hahah.Maar ik probeer het morgen weer maar of ikop internet kan komen dat is maar de vraag. DUs ook voor jullie een verrassing.. voor nu welterusten..

groetjes ons

• 10 Juni 2009 - 15:34

Ramon En Natalie:

erg spannend allemaal als jullie thuis komen laten we gezellig een chinese reisttafel aanrukken
    wat een schattig meisje is het toch gr ramon

• 10 Juni 2009 - 16:07

Kim En Rob:

leuk om weer zon verhaal te lezen, leuke foto's ook,vooral waarop ze lacht hahahahahaha....

zo te zien vermaken jullie je wel daar haha

nou bedankt voor de kaart trouwens,hij is erg mooi

xxx kim en rob

• 10 Juni 2009 - 16:18

Nichtje Simone + Fam:

Hartelijk Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter! Wat 'n heerlijk grietje, heel veel geluk en gezondheid samen. (Indrukwekkend al jullie verhalen!) Camiel & Simone Noor en Eva

• 10 Juni 2009 - 16:59

Sabine Driessen:

lieve schatten ,
    bedankt voor het mooie kaartje,geweldig hoor.
    en ik zie dat jullie alle-3 van elkaar genieten ,ga zo door FAMILIE.
    elke keer de keukenrol bij de hand en lezen maar.
    heel veel plezier nog daar .
    dikke knuffels uit Loil.

• 10 Juni 2009 - 17:35

Janneke Hebing:

Hey Maurice en Bianca
    Erg leuk om jullie via deze website te volgen.
    Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter, wat ziet ze er mooi en gezond uit 'n kostbaar bezit om zuinig en trots op te zijn. Geniet nog van de mooie reis en ik blijf jullie mooie verhalen volgen.gr Janneke en Toon

• 10 Juni 2009 - 17:45

Tante Mieke:

Hallo Maurice en Bianca,

Wat fijn dat alles goed gaat in het verre China en leuk om jullie mailtjes te lezen. Dat jullie happy zijn kunnen we op de foto's goed zien,het ziet er allemaal gezellig uit en natuurlijk zegt de foto waarop Larissa lacht genoeg!!!!!!

groetjes uit de Tuinstraat

• 10 Juni 2009 - 18:43

Sabine Vierwind:

Hey Bianc en Maurice
    Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Heel veel geluk en gezondheid met haar!
    Ik volg jullie ook hoor!! Maar wat een lekkere griet is het zeg. Als je terug bent kom je dan wel een keer op donderdag boodschappen doen? Dan kan ik haar ff bewonderen! Heel veel plezier nog daar en geniet ervan. Ik zie je dan wel verschijnen!! Groetjes Sabine

• 10 Juni 2009 - 19:04

Fam. Lanters:

Hartelijk gefeliciteerd, met jullie leuke kleine meid.
    Geniet er van!

Groetjes,

Fam. Lanters.

• 10 Juni 2009 - 19:14

Grob:

We hebben natuurlijk alles gelezen. Wat een schatje!. Het is erg leuk om jullie verhaal te lezen. Nog heel veel plezier en geniet er maar lekker van.
    groeten Luuk, Laura en Thijmen

• 10 Juni 2009 - 19:22

Hanny En Ina Vrieze:

Fijn dat het allemaal zo goed gaat daar. Leuk ook om al die foto's te bekijken en te zien hoe jullie met z'n drieën van elkaar genieten.We wachten weer op het volgende mailtje om te lezen hoe het verder met jullie gaat. Groetjes ons

• 10 Juni 2009 - 19:52

Yvonne En Gerrit:

Wat leuk al die verslagen lezen! Het is elke dag weer spannend!! En wat een prachtige foto's!.....mmm ik denk dat ik vandaag maar eens chinees eet... vindt Gerrit ook lekker! groetjes Gerrit en Yvonne

• 11 Juni 2009 - 08:53

George En Liesbeth:

Bedankt voor de mooie kaart waar jullie de komst van Larissa aankondigen.
    Wat de mooie foto's, we kunnen ermee van genieten.
    Rijst eten dat gaat voorbij ,jullie krijgen heel wat mooi's mee naar huis.

Doei .

• 11 Juni 2009 - 12:51

Nicole:

aawh echt mooie verhalen!!!

en die foto's?!!
    echt zoooo schattig..
    geniet er nog heel veel van!!
    en dan zien we jullie al over ander halve week

Kuss