weer een dag voorbij - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu weer een dag voorbij - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu

weer een dag voorbij

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Maurice

08 Juni 2009 | Nederland, Zeddam

Zo we hebben een goede nachtrust gehad. Ze heeft de hele nacht door geslapen.. Mama niet hahah. Om half zes wilde we opstaan. Larissa sliep nog zo lekker dus hebben we ons eerst zelf rustig gewassen en in onze nette kleren gehesen. Daarna Larissa maar wakker gemaakt. Flesje gegeven. De meeste kennen die routine wel. Ook Larissa de mooie kleertjes aangetrokken en op naar de eetzaal. Lekker ontbijtje gehad. Wel anders als bij ons hoor.. Larissa heeft ook wat van een soort rijstepap gehad en heeft ze nog lekker van gesmult. Om 8.15 werden we met het busje opgehaald om de officiele dingen af te handelen. Met z`n drietjes op de foto. Daarna naar de notaris om een paar handtekeningen te zetten en om wat vragen te beantwoorden. Ons engels is niet zo heel geweldig en Pascal was mee gegaan om foto`s te maken en heeft gelijk ff geholpen. Dank je Pascal!! Toen weer in het busje naar een politiebureau. Daar moest Larissa gescand worden.. Ja moet niet gekker worden.. Maar we mochten haar meenemen. Toen weer naar een soort notaris of zo. Weer van die stomme vragen.. En ff handtekening zetten. En dan hoor je dat je haar nu echt officieel heb geadopteerd. Ze is nu echt van ons. Dolgelukkig zijn we dan ook met haar. Terug naar ons hotel. Larissa had erg dorst en honger dus lekker flesje gehad. Daarna zijn we met Pascal, Wendy, Wen-yue en Si-yu naar een winkel straat gegaan. Daar mochten geen auto`s en motoren komen dus dat was lekker lopen. Nou ja lekker lopen. We werden dus echt bekeken he.. Mensen lopen gewoon 8 keer voorbij of zo en maar in die buggy kijken.. Ach ja zal er wel bij horen. Het verkeer is hier een drama.. Wij hadden onze auto al een paar maten kleiner gehad als we hier zouden rijden. Als je niet oppast zit je hier zelf onder een auto en die claxon weten ze hiet wel te vinden. S`Avonds weer uit eten. Het is hier zo goedkoop allemaal. En bij thuiskomst Larissa lekker in bed gelegt en ze is weer als een blok in slaap gevallen. Nu hopen op weer z`n rustige nacht maar dat horen jullie het volgende bericht wel..

groetjes ons...

• 08 Juni 2009 - 14:05

Kitty:

Wat een schatje en een heel mooi meisje. Lieve papa Maurice en mama Bianca geniet van jullie mooie meisje.

groetjes Kitty en de rest

• 08 Juni 2009 - 14:09

Simone En De Rest:

Wat een liefie.

Fijn dat alles goed verloopt.
    Ben heel erg blij voor jullie en wens jullie drie alle geluk en liefde van de wereld.

Liefs Simone

• 08 Juni 2009 - 15:01

Kim:

ik kon niet wachten,dus gauw maar ff nu gekeken:D

wat een schatje zeg haha...ze ziet er goed uit hoor,ben blij voor jullie echt waar...

we wachten het volgende verhaaltje weer af,ze zijn mooi om te lezen.

veel plezier nog daar
    xxkim

• 08 Juni 2009 - 15:02

MKP:

Lieve Bianca en Maurice,

ik volg jullie op de voet via Hyves en deze site!! Larissa is echt een plaatje om te zien en fijn om te horen dat ze lekker door slaapt 's nachts! Dat scheelt al aardig wat!

Zie jullie snel weer!!

=X=

PS: Maurice, hoe smaken die chinese biertjes??

• 08 Juni 2009 - 15:10

George En Liesbeth:

Hallo gezinnetje Keurentjes,

Fijn dat alles goed verloopt,Larissa wordt steeds mooier.
    Papa Maurice dat wordt later jongens van de deur
    houden.
    Geniet van alles.
    groetjes George en Liesbeth

• 08 Juni 2009 - 16:13

Jan En Bionda:

Wat een leuke foto's en wat ziet Larissa er schattig uit in dat jurkje!!!

groetjes Jan en Bionda

• 08 Juni 2009 - 18:00

Ingrid:

nu eindelijk officieel: GEFELICITEERD.
    schattige foto`s en erg leuke verhaaltjes om zo te lezen. Wat een gedoe allemaal, scannen , handtekening hier, en dan weer daar.
    Maar nu is ze eindelijk een Keurntjes.
    Geniet ervan. Dikke kus.

• 08 Juni 2009 - 18:26

Martin En Maria :

Hallo Maurice en Bianca van harte gefeliciteerd met jullie geweldige mooie dochter, geniet er samen van.Als Larissa thuis in zeddam is komen we haar een keer bewonderen

• 09 Juni 2009 - 05:34

Fam Besselink:

Wat een lekker meiske zeg,we volgen jullie op de voet,iedere dag even kijken op jullie site of er weer wat neiuws op staat,nog veel plezier met jullie drietjes!!

Groetjes Esther Marco en Senna xx

• 09 Juni 2009 - 13:40

Jacqueline:

hallo luitjes,wat fijn dat het nu allemaal echt is,jullie hebben zo lang moeten wachten.een mooie meid is het en wat is ze al gegroeid sinds de eerste foto's.wij wensen jullie nog veel plezier in china en een goede terugreis naar nederland.groetjes geert en jacquelinexxx

• 09 Juni 2009 - 18:52

Simone, Pim En Lisa:

Super fijn dat alles nu 100% geregeld is. Nu lekker gaan genieten met z'n drietjes!!!

Van harte gefeliciteerd

• 09 Juni 2009 - 19:13

Maarten En Lisa:

Super dat ze nu officieel van jullie is! Wat een schatje. Geniet ervan en tot snel!

Groetjes Maarten en Lisa

• 09 Juni 2009 - 20:07

Emiel Esso:

Bianca en Maurice
    wat fijn dat het eindelijk zo ver is. En wat een leuke meid.
    Ik heb het adres van een hele TROTSE moeder , en dat mag ze ook zijn met zo een leuke meid.
    Opa Hanny heb ik nog niet gesproken, maar die zal wel helemaal trots zijn.
    Groetjes Emiel, ik laat nog wel iets van me horen.

P.S. mooie foto's

• 09 Juni 2009 - 20:21

Marcel & Anita:

Nihao,

Wat heerlijk te lezen dat het allemaal goed gaat daar in dat mooie en verre China....
    En wat een mooie foto's van haar zeg, mijn hart gaat er sneller van kloppen :-)
    Geniet er maar lekker van en wij blijven jullie zeker volgen hoor...

Lieve groetjes van ons....

• 09 Juni 2009 - 20:21

Joost:

Yes yes!!! Eindelijk!!
    Fantastisch en wat een plaatje.

Ik wens jullie drie nog een top tijd in China en daarna op naar Nederland waar wij Larissa dan eindelijk mogen ontmoeten.

Veel geluk en mooie momenten toegwenst!!

Gr. Joost

• 10 Juni 2009 - 09:58

Anneke Frans:

Wat een mooi meisje hebben jullie. Maar wat een gedoe er allemaal omheen. Maar ze is nu van jullie...Hoera.

Groetjes Anneke

• 10 Juni 2009 - 10:45

Rob:

Gefeliciteerd met de mooie dochter.