voor altijd bij ons - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu voor altijd bij ons - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu

voor altijd bij ons

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Maurice

07 Juni 2009 | Nederland, Zeddam

Jaaaaaaaaaaaa. We hebben haar....

Vanmorgen ging om kwart voor 5 onze wekker. Jawel Jan Smit zong sta op sta op hahah.. Om 5 uur werden we gewekt door de wake up call van het hotel. Dus gelijk bed uit. Wassen en aankleden. Om half 6 de koffers en buggy buiten de kamer. We waren er klaar voor. Om 6 uur zaten we in de bus richting vliegveld van Beijing. Daar moesten we ons inchecken. Dat ging allemaal goed. Toen door de douane. Dat verliep niet zo vlekkenloos. Je moet eerst bijna alle kleding uit. pff. Daarna door een poortje en bij iedereen begint dat ding te piepen..Zo ook bij ons.Maurice moest ook het tasje met geld afgeven maar dat deed hij niet. Geld en eruit en tasje konden ze krijgen. Ik werd ook onder de loep genomen. Probleem 1 insuline pomp. In mijn beste engels uitgelegt. Nou dat ging redelijk. Ik moest op een stoel gaan zitten. Ik zakte eerst nog eens een cm op 20 naar benenden. Dus je hart zit al bovenin. Toen mijn laarzen uit.. Maar uiteindelijk mochten we toch gaan. Ze stonden allemaal op ons te wachten. Dat dus naar het vliegtuig. We konden al snel naar binnen. Nou veel turbulentie en zo dus ik voelde me niet zo heel fijn. Maar na 2 uur waren we op het vliegveld van Nanchang. Daar werden we opgewacht en naar ons hotel gebracht. Niet z`n luxe kamer als in beijng maar goed. Kinderbedje stond al klaar. Om 13 uur met z`n alle naar de supermarkt om nog wat dingen te kopen. Daarna moesten we om half 4 in de zaaltje zijn om nog wat papieren te controleren. En om 16 uur was het zo ver. De kindjes werden op ons verzoek 1 voor 1 binnen gebracht zodat we elkaar konden filmen en fotograveren. En we waren dus als 5de aan de beurd. Een heel apart en bijzonder gevoel als je na jaren wachten eindelijk je dochter in je armen mag houden. Ze had veel verdriet en moest dikke tranen huilen. We hebben haar flink getroost. Daarna naar de kamer en Maurice ging de papieren tekenen. Ik bleef op de kamer met Larissa. Maurice kwam me halen en toen moest ik nog vanalles tekenen en een duim afdruk zetten. En larissa een voetafdruk. Ze had in die tijd al een half uur in mijn armen geslapen. Heel bijzonder is dat. Toen alles getekend was nog ff terug naar de kamer en het spreidbroekje uit gedaan en schone luier gegeven en verder andere broek aan. Truitje hebben we nog aan gehouden. EN dat in de buggy naar het restuarant in het hotel. We hebben daar gegeten en Larissa heeft ook een paar hapjes van iets met ei gegeten. Ze vond het lekker. Terug naar de kamer. Het ging inmiddels al aardig goed. Laptop aan en de opa`s en oma`s haar ff laten zien via de webcam.. Volgens ons waren ze trots want we hoorde steeds ohhhhh ohhhhhh hihihi.. Ze was heel moe dus pyama aan en lekker in bed gelegd. Gelijk was ze vertrokken. Morgen gaan we om 7 uur ontbijten en om 8.15 uur moeten we weer paraat staan om bij de notaris en nog wat dingen te regelen.. Hoe het is verlopen en onze eerste nacht als papa en mama zullen dan vertellen..

een trotse papa en mama

• 07 Juni 2009 - 14:20

Grietje:

Geniet..kippenvel bij het lezen van je blogje..

• 07 Juni 2009 - 14:30

Loes :

Geniet lekker samen van dit mooie moment voor jullie.

• 07 Juni 2009 - 14:47

Sandra:

oooh wat een lekker ding zeg een heel mooi kindje geniet er van gr sandra

• 07 Juni 2009 - 14:47

Loes (Beek En Donk):

Bianca en Maurice, ik wens jullie heeeeeeeeeel veel plezier met jullie dochtertje! en dat ze mag genieten van de mooie nijntjes op haar kamertje :D

• 07 Juni 2009 - 14:52

Ramon En Natalie:

super mooie meid
    geniet van waarschijnlijk
    een slapeloze nacht
    gr ons

• 07 Juni 2009 - 14:52

Opa`s En Oma`s:

Hoi trotse ouders, maar dat mag ook met zo`n mooi kindje. het was leuk om het op skype te zien.we zijn heel trots op jullie drietjes.

• 07 Juni 2009 - 15:38

Norbert En Nancy:

eindelijk dan jullie dochterje in de armen een leuk kindje en geniet ervan

groetjes nancy en norbert

• 07 Juni 2009 - 15:49

George En Liesbeth:

Hallo Bianca en Maurice,
    hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter,
    wat een mooi meisje.
    We zullen zeker alles volgen van jullie,geniet ervan.
    groetjes george en Liesbeth

• 07 Juni 2009 - 16:52

Kirsten:

Super mooi!!
    Geniet ervan met z'n driettjes!!
    Kippenvel toen ik het las..
    Super!!

Groetjes Kirsten

• 07 Juni 2009 - 17:24

Jan En Bionda:

Hoi Maurice en Bianca,
    Wat is Larissa toch een mooi meiske...Geniet er maar lekker van!!

• 07 Juni 2009 - 17:33

Sandra:

Gefeliciteerd

• 07 Juni 2009 - 17:35

Ulrike :

wauwwwww.
    wat een mooi poppetje
    een wat zien jullie er super trots uit op de foto
    maar dat kan ook niet anders dan met zon dochter
    blijf jullie 3 volgen
    wauw

• 07 Juni 2009 - 17:48

Tante Mieke:

Hallo papa Maurice en mama Bianca,

Van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter Larissa ( een heel mooi meisje )
    We leven erg met jullie mee, nog nooit zoveel onze e-mail bekeken.
    We hebben een traantje gelaten (iets meer dan een traantje) bij het lezen van jullie bericht.
    Geweldig dat we dit moois allemaal mee kunnen beleven.
    Geniet ervan, we blijven jullie volgen de komende week.

Knuffel voor Larissa

Groetjes van Tante Mieke Ome Wim - Jan-Willem en Mark

• 07 Juni 2009 - 17:52

Elke & Pascal:

Beste Maurice & Bianca,
    Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Larissa. Geniet van deze eerste bijzondere tijd en natuurlijk heel veel geluk samen!
    Pascal en Elke

• 07 Juni 2009 - 17:56

Fam. Nieling:

Bianca en Maurice ,
    Hartelijk gefeliciteerd met jullie kindje !
    Veel geluk samen en tot in Zeddam !
    Groeten Ingo, Jeannette, Vera en Anouk.

• 07 Juni 2009 - 18:02

Willem En Esther:

Hoihoi,
    Eindelijk jullie kleine meid in de armen.
    Lekker genieten met z'n drietjes

• 07 Juni 2009 - 18:10

Simone, Camiel, Kids:

Gefeliciteerd, Bianca, Maurice en Larissa. Heel veel geluk samen. Groetjes Simone, Camiel en Noor en Eva

• 07 Juni 2009 - 18:17

Els En Willie :

Wat een mooi popje je mag daar wel heel trots op zijn .Echt een plaatje groetjes

• 07 Juni 2009 - 18:45

Hanny En Ina Vrieze:

Hallo trotse ouders.
    Eindelijk het mooiste mailtje gelezen van alles wat we gekregen hebben. Nou jullie mogen trots zijn op zo'n mooie dochter. Geniet ervan en we wachten op de volgende mail. groetjes Hanny en Ina

• 07 Juni 2009 - 18:54

Ron En Nicol:

Hallo trotse papa en mama,

we zijn er helemaal stil van... wat ongelooooflijk super geweldig om jullie eindelijk met jullie mooie dochter te zien!!

Echt, we zijn helemaal ontroerd!!!

Heeeeeel veel plezier met jullie dochter en we hopen haar heeeeel snel in levende lijve te mogen zien!!

Liefs Ron en Nicol

• 07 Juni 2009 - 19:45

Ronny En Angelica:

Hoi Maurice en Bianca, Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter !!!
    Blij dat de reis goed verlopen is en eindelijk jullie dochter in de armen hebben kunnen sluiten. Geniet er van.
    gr.Ronny en Angelica

• 07 Juni 2009 - 20:51

Antura En Martin:

op jullie gezichten is de blijheid te zien, wat een prachtige dochter. we wensen jullie heel veel geluk, gezondheid en geniet maar. xxxx

• 08 Juni 2009 - 00:40

Anke En Ton:

Hoi Bianca en Maurice,
    Wat fijn dat alles zo goed verlopen is. Geniet van alles wat de komende dagen bied en wij kunnen Larissa dan bewonderen in Beijing. Groetjes vanit Changsha!

• 08 Juni 2009 - 06:51

Remco:

Ha! Geweldig! Geniet ervan en tot snel.

Kus uit Enschede

• 08 Juni 2009 - 07:07

Audrey En Ferdinand:

Hey paps en mams

Wat een mooie foto's
    Wat is ze al veranderd met de eerste foto die we van haar hebben gezien.

Heb het verhaal met vochtige oogjes gelezen.

GEFELICITEERD

Groetjes van ons uit Beek

• 08 Juni 2009 - 07:18

Marianne, Meike, W:

Hallo Maurice en Biance en Larissa:

Mooi meisje! Geniet van deze dagen maar vooral van Larissa.

Marianne, Meike, Wilbert

• 08 Juni 2009 - 08:59

Francel,mariette :

hoi maurice en bianca,
    gefeliciteerd met jullie dochter larissa.
    wat een schatje om te zien.
    fijn om jullie met zn drietjes te zien.
    heel veel geluk samen..

groetjes van ons

• 08 Juni 2009 - 10:48

Tante Loes-ome Dick:

Van harte gefelicteert.Fijn klein meiske, mooi zwart haar. Leuk om dit zo te zien en te volgen. Geniet van
    haar maar ook van China!

• 08 Juni 2009 - 10:53

Sabine Driessen:

dag lieve papa en mama,
    wat een super mooi verhaal ,wel de keukenrol erbij gehad....
    gefeliciteerd met jullie super mooie dochter.
    een plaatje om te zien ,wat is ze toch al veranderd ten op zichte van de eerste foto"s.
    heel veel plezier met zijn 3 - en en hopelijk gaat alles goed daar .
    tot de volgende mail .
    dikke knuffels uit Loil.

• 08 Juni 2009 - 12:11

Simone En De Rest:

SUPER!!! Kreeg er kippenvel en een brok in mijn keel van.
    En vanaf nu genieten maar met z'n drietjes.
    Denk aan jullie.
    Veel liefs Simone en de rest.

• 08 Juni 2009 - 12:25

(over)grootoma Fuchs:

Dat ik dat nog mag meemaken. Hardstikke leuk! Gefeliciteerd! Ziet er erg leuk uit en ik zie dat jullie er blij mee zijn. Zo gauw het kan kom ik kijken. Nog veel plezier daar.

• 09 Juni 2009 - 16:52

Anita:

wat een lief meisje zeg. geniet van al die mooie dingen daar en van larissa.
    anita