Vertrek datum - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu Vertrek datum - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu

Vertrek datum

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Maurice

14 Mei 2009 | Nederland, Zeddam

Hallo Allemaal

Vandaag zijn we dan eindelijk gebeld door Kind en Toekomst over een afreisdatum. We vertrekken 5 juni om Larissa op te gaan halen. Maar dan moet die varkensziekte zich niet gaan uitbereiden in china in onze provincie want dan gaat het nog niet door. Dus iedereen ff duimen dat alles goed blijft gaan daar. Zodat wij eindelijk onze dochter in onze armen kunnen sluiten.

• 14 Mei 2009 - 17:39

Ron En Nicol:

JAAAAAAAAAAAAHHHHH!!

dat is goed nieuws!!
    SUPERRRRRR!!!

enne.. we gaan zeker duimen hoor!!!

Liefs Ron en Nicol

• 14 Mei 2009 - 18:00

Joost:

Top top top!!

Nog een paar weken en dan Yes!! Eindelijk, na zo'n lange tijd...
    Goed man!!

Groeten Joost

• 14 Mei 2009 - 18:04

Monique:

ook toevallig dat ik net jullie goede nieuws zat te lezen, en Maurice belt. We wensen dat alles volgens wens verloopt en we denken aan jullie. Heel veel liefs, Jos en Monique

• 14 Mei 2009 - 19:45

Hanny En Ina Vrieze:

Hallo trotse ouders. Eindelijk is het dan zo ver en kunnen jullie straks je dochtertje ophalen. Super fijn, en natuurlijk duimen we dat alles goed gaat. En even dit, slaap nu nog maar lekker uit want dat zal straks wel voorbij zijn.
    Groetjes van ons allen

• 15 Mei 2009 - 08:52

Danielle:

Wat een super goed nieuws zeg en ik ga flink duimen voor jullie dat jullie eindelijk kunnen gaan afreizen om Larissa op te halen.

Liefs,
    Danielle

• 16 Mei 2009 - 15:42

Richard En Mariette:

Hoi Bianca en Maurice,

Hoe is het nu met jullie? Wat een spanning hè de afgelopen week. We vinden het zo erg dat de andere stellen niet af kunnen reizen. Ik hoop dat alles goed blijft gaan de komende weken en dat die 3 weken maar snel om mogen vliegen!

We hopen jullie snel te zien in Halle!

Groetjes, Richard en Mariëtte

• 22 Mei 2009 - 19:56

Anneke Frans:

Hoi Bianca.
    Vandaag je brief ontvangen. Zal voor jullie duimen dat het doorgaat op 5 juni.
    Spannende tijd dus.
    Leuk dat jullie zo te volgen zijn. Groetjes

• 26 Mei 2009 - 19:50

Sandra:

Hey Bianca en Maurice Natuurlijk
    Ik vind het onwijs dat jullie de kleine mogen halen binnenkort je heb er lang op gewacht
    nog krap 2 weken en dan is het dus zo ver
    Gr Sandra en de kids

• 29 Mei 2009 - 19:08

Wendy,pascal,wen-yue:

hoi hoi

nog 7 dagen te gaan en we vertrekken naar onze dochters spannend!!!!

nog even geduld en jullie hebben eindelijk jullie dochter in jullie armen

Groeten en dikke kus van
    Pascal,Wendy,Wen-Yue en Si-Yu(nog in China)

• 02 Juni 2009 - 14:30

Tante Loes, Ome Dick:

't Wordt nu echt spannend, denken wij. Al bekend hoe laat jullie vliegen en waar naar toe?
    Peking? of verder? En wanneer terug? Wordt een lange zit, sterkte en vertrouwen op goede vluchten.

• 02 Juni 2009 - 20:18

Yenthe:

Hoi Bianca en Maurice,

Hartstikke bedankt voor het leuke t-shirtje dat ik gekregen heb. Papa en mama hebben de foto ervan op onze website gezet.

Liefs, Yenthe