voorstellen zijn binnen - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu voorstellen zijn binnen - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Bianca en Maurice Keurntjes - WaarBenJij.nu

voorstellen zijn binnen

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Maurice

04 Maart 2009 | Nederland, Zeddam

Hallo Allemaal

Vandaag was te lezen op de site van Kind en Toekomst dat onze voorstellen dus binnen waren. Heel mooi. We kunnen bericht verwachten in week 15. Dat duurt nou weer net zo lang.. Dus we blijven nu duimen dat we eerder een verlossend telefoontje kunnen verwachten met gefeliciteerd jullie hebben een zoon of dochter.. Als we meer weten dan krijgen jullie het zeker te horen..

Groetjes van Maurice en Bianca en ?

• 04 Maart 2009 - 05:23

Ulrike:

spannend,ja laaste loodjes zijn altijd zwaar.
    jullie zijn gewoon 38 wkn zwanger kan nu gebeuren maar kan ook nog een maand duren.
    sterkte met wachten en moeder is spe goed uit rusten (dat moet altijd de laaste weken)

• 04 Maart 2009 - 07:07

Ron En Nicol:

Heel fijn om te horen!
    Zo komt t toch weer een stap dichter bij! Binnen een paar weekjes is de ? een ! geworden!!

X
    Ron en Nicol

• 04 Maart 2009 - 11:34

Jacqueline:

hoi maurice en bianca,ik zal voor jullie duimen hoor,wel spannend dat het nu niet meer zolang duurt[ja wat heet lang]het einde is bijna in zich.dikke kus jacqueline en geertxxx

• 04 Maart 2009 - 18:18

Richard En Mariette:

Hoi Maurice en Bianca,

Proficiat met deze mijlpaal! Geweldig dat we er nu eindelijk bij zitten! Succes met de allerlaatste 'wachtloodjes'.

Groetjes, Richard en Mariëtte

• 04 Maart 2009 - 18:56

Hanny En Ina Vrieze:

Hoi Maurice en Bianca

Het komt steeds dichter bij dat je straks de kleine ? in je armen kunt sluiten. Maar wij helpen mee duimen dat het verlossende telefoontje toch iets eerder zal komen. Het is erg leuk om zo op de hoogte te blijven. Groetjes Hanny en Ina

• 05 Maart 2009 - 05:19

Esther:

Hoi Maurice en Bianca!!

Eindelijk!!Hoop dat jullie geduld nu eindelijk beloond word..echt spannend hoor wij zijn erg benieuwd!!

Liefs Esther en co!!

• 05 Maart 2009 - 08:23

Audrey:

Heel fijn dat het nu zo dichtbij komt, hoop dat het lange wachten nu ook eindelijk beloont wordt.
    Wij zijn zeer benieuwd en zijn dan ook vol afwachting wat het worden zal.

Groetjes en succes met de laatste loodjes

• 05 Maart 2009 - 13:53

Wendy:

Hoi Reisgenootjes

jaja eindelijk he zijn de voorstellen bij k&t binnen nog even en dan weten jullie en wij wie het is die in onze gezinnetjes gaat komen spannend. succes met de laatste loodjes en tot gauw.

Groeten Wendy,Pascal,Wen-Yue en ??????

• 05 Maart 2009 - 15:41

Hermine:

geweldig!!! Dit zijn echt de zware laatste lootjes, gelukkig is het einde in zicht. Spannend hoor. Groetjes Zoë, Raymond en Hermine

• 08 Maart 2009 - 22:28

Mark:

super dat jullie nu eindelijk aan de beurt zijn,hoop het beste voor jullie. ben erg benieuwd. groetjes uit het noorden

• 18 Maart 2009 - 21:29

Richard En Mariette:

Hoi,

Houden jullie het wachten nog een beetje vol? Wij in ieder geval niet ;-)

We denken iedere dag weer... misschien morgen.

Groetjes, Richard en Mariette

• 19 Maart 2009 - 21:31

Conny:

hoop dat je verrassende telefoontje al hebt gehad... !

• 25 Maart 2009 - 14:22

Ron En Nicol:

aaaagh... laat het eens opschieten!!

jullie hebben nu echt lang genoeg gewacht!

XXX

• 27 Maart 2009 - 14:42

Chantal:

Hallo Bianca en Maurice,

het begint nu toch echt spannend te worden. Heel veel sterkte en mocht het verlossende woord er dan eindelijk daar zijn! Houd je dan goed aan elkaar vast.
    Groetjes Chantal

• 31 Maart 2009 - 15:07

Peetoom:

ben de eerste van harte gefeliciteerd eindelijk een keer geluk voor jullie hoera hoera hoera